Kontakt z naszymi ekspertami
Skontaktuj się ze specjalistami
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Stale utrzymujemy maszyny demonstracyjne różnych modeli o różnej konfiguracji wyposażenia.
Ciężkie maszyny, takie jak równiarki HBM, udostępniamy do przetestowania na specjalnie
przygotowanym placu zlokalizowanym bezpośrednio przy naszej siedzibie przy ulicy Bruszewskiej 20
w Warszawie. Maszyny do zadań komunalnych i pielęgnacji zieleni jesteśmy w stanie zaprezentować
w dowolnym miejscu i terminie odpowiadającym potrzebom klienta. Chcemy mieć pewność, że
wybór maszyny spełni oczekiwania, dlatego zachęcamy do umawiania się na bezpłatny
niezobowiązujący pokaz lub odwiedzenie naszej firmy.
Oczywiście! Zapewniamy wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne dla wszystkich oferowanych przez
nas maszyn. Nasi mechanicy stale poszerzają swoją wiedzę merytoryczną w zakresie napraw podczas
szkoleń organizowanych cyklicznie przez producentów w kraju i za granicą. Dzięki temu nasz serwis
cieszy się szerokim zainteresowaniem.
Nasz dział części zamiennych, posiadając wszelkie potrzebne katalogi, chętnie wspiera klientów w
prawidłowym doborze odpowiedniej części. Aby było to możliwe wymagane są jedynie podstawowe
dane o maszynie (w tym numer seryjny maszyny / silnika).
Maszynę można przywieźć do serwisu w godzinach pracy firmy: tj. od poniedziałku do czwartku
między 8:00-16:00 oraz w piątek 8:00-14:00. Serwis stacjonarny zlokalizowany jest w budynku
siedziby firmy, przy ulicy Bruszewskiej 20 w Warszawie (Białołęka). Zachęcamy jednak do
wcześniejszego kontaktu celem omówienia zakresu naprawy za pomocą formularza „Zgłoszenie
serwisowe” lub telefonicznie pod numerem 696 429 366.
Biorąc pod uwagę potrzeby klientów, nasz serwis działa również mobilnie, zapewniając naprawę
maszyny w miejscu jej stacjonowania. W celu umówienia serwisu mobilnego zwracamy się z prośbą o
wypełnienie formularza „Zgłoszenie serwisowe” .
W celu zapewnienia właściwej trwałości i niezawodności sprzedawanych przez nas maszyn, zalecamy
przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie z wytycznymi z dostarczonej wraz z maszyną
instrukcji użytkowania. W przypadku nowych maszyn, przeprowadzanie regularnych przeglądów jest
wymogiem utrzymania gwarancji.
TAK, w ofercie posiadamy silniki zamienne. Aby sprawdzić ich dostępność, będziemy potrzebować
zdjęcia tabliczki znamionowej obecnego silnika. Pomoże nam to zaoferować silnik zamienny lub
dopasować podobny, spełniający oczekiwania klienta.
TAK, przeprowadzamy szkolenia z obsługi i konserwacji sprzedawanych przez nas maszyn. Podczas
szkolenia skupiamy się na stronie praktycznej, przedstawiając pracę wszystkich najważniejszych
elementów maszyny, jak również prawidłową konserwację, zapewniającą trwałość maszyny.
TAK, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych części po wcześniejszym uzgodnieniu.
Płatność na miejscu możliwa jest za pomocą gotówki lub po przedpłacie.



