SAUERBURGER

GRIP4 110

Ciągnik górski GRIP 4 110 posiada najlepsze parametry oraz zaawansowaną konstrukcję, która zapewnia doskonałe możliwości jezdne w nierównym i pochyłym terenie – do 40° nachylenia.

MOC113 KM / 450Nm
DOPUSZCZALNY
NACISK NA OSIE
5000 kg
DOPUSZCZALNY
NACISK NA OSIE
2000 kg
Skontaktuj się z nami

Zapytanie ofertowe

Zostaw swoje dane lub skontaktuj się z nami, tel. +48 696429361

    Pobierz broszurę

    OPIS

    Najważniejsze dane:

    • silnik Perkins 113 KM z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm
    • wydajność hydrauliki 120 l/min umożliwiająca pracę z dwoma dużymi przystawkami
    • solidna budowa – nacisk na oś przód/tył do 5 ton
    • piasty kół o średnicy 240 mm, z przekładnią planetarną
    • najlepiej wyciszona kabina: tylko 75 dB (A)
    • przegub wychylania przedniej osi umieszczony na wysokości 830 mm; wychylanie w zakresie 2 x 17°,
    • możliwość montowania kół 500.

    Wydajny system chłodzenia zapewnia ciągłą pracę:

    • wlot powietrza znajduje się nad kabiną co sprawia, że powietrze jest czyste i najchłodniejsze
    • dodatkowy wydech w komorze silnika dzięki podciśnieniu wyrzuca gorące powietrze na zewnątrz
    • łatwo dostępna chłodnica, z możliwością zmiany kierunku nawiewu (automatycznie oraz ręcznie) zapewniają błyskawiczne czyszczenie
    • Hydrauliczne sterowanie wszystkich kół z czterema wariantami jazdy zapewniają bardzo dobrą zwrotność maszyny. Ciągnik górski GRIP 4 zasilany jest 113 – konnym, 4-cylindrowym silnikiem Perkinsa z turbodoładowaniem. Optymalny rozkład masy sprawia, że maszyna może bezproblemowo poruszać się po terenach płaskich, jak i o dużym kącie nachylenia.
    • 2-stopniowy hydrostatyczny napęd jezdny zapewnia optymalne przenoszenie mocy i poprzez płynną jazdę oraz zastosowanie wzdłużnego mechanizmu różnicowego dodatkowo chroni podłoże przed uszkodzeniem.
    • Ciągnik górski GRIP4 posiada 4 różne tryby jazdy. One zapewniają optymalny program jazdy dla każdego celu działania. Elektronika ciągnika steruje obrotami silnika w zależności od pożądanej mocy hydrostatyki napędu jazdy lub potrzebnej siły napędowej wałka przekaźnikowego ciągnika:
      • Prędkość pojazdu oraz wysokość obrotów silnika są sterowane nożnym pedałem gazu.
      • Sterowanie joystickiem w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą dźwigni sterującej.
      • Sterowanie joystickiem w ruchu ulicznym- obroty silnika są regulowane poprzez nożny pedał gazu a prędkość poprzez dźwignię jazdy.
      • Sterowanie pedałem jazdy w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą nożnego pedału gazu.
    • Bardzo komfortowa kabina zapewnia operatorowi doskonałą widoczność w każdej sytuacji. Ponadto, obecność ramy ochronnej zapewnia kierowcy wysoki stopień bezpieczeństwa. Komputer z dużym wyświetlaczem dostarcza operatorowi wszelkich informacji.
    • Łatwiejsze sprzęganie urządzeń dzięki wyposażeniu ciągnika w trzypunktowy zaczep przedni i tylne szybkozłącze sprzęganie z wykorzystaniem przedniego lub tylnego układu hydraulicznego jest bardzo wygodne. Samoregulujący system Load sensing dodatkowo poprawia przyczepność oraz ułatwia poruszanie się po pochyłościach.

    Galeria zdjęć