Skontaktuj się z nami

Zadzwoń lub napisz, oddzwonimy do Ciebie i odpowiemy na wszelkie pytania.

Śledź nas w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami i ofertami.

Kontakt z naszymi ekspertami

Skontaktuj się ze specjalistami

Siedziba główna Warszawa

Dział sprzedaży i eksportu

Silniki Rehlko (Kohler)

Manager Techniczny

Spider kosiarki, ciągniki jednoosiowe Koppl i Sauerburger

PR&Marketing

Części zamienne

Serwis

Eliza Kuczyńska

Formularz kontaktowy

Czekamy na Twoją wiadomość

    Zgłoszenie serwisowe

    Wybierz odpowiedni rodzaj zgłoszenia

    maszyna

      Zgłoszenie serwisowe równiarka, zieleń lub inna maszyna

      W celu zamówienia serwisu prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza, który jest dostępny poniżej.

      Proszę zaznaczyć odpowiednio:

      Dane kontaktowe

      Dane maszyny

      Miejsce postoju maszyny

      silnik

        Zgłoszenie serwisowe silnik

        Proszę zaznaczyć odpowiednio:

        Dane kontaktowe zgłaszającego

        Dane kontaktowe właściciela

        Dane silnika

        Miejsce postoju maszyny

        FAQ

        Najczęściej zadawane pytania

        Czy maszyny są dostępne do przetestowania?

        Stale utrzymujemy maszyny demonstracyjne różnych modeli o różnej konfiguracji wyposażenia.
        Ciężkie maszyny, takie jak równiarki HBM, udostępniamy do przetestowania na specjalnie
        przygotowanym placu zlokalizowanym bezpośrednio przy naszej siedzibie przy ulicy Bruszewskiej 20
        w Warszawie. Maszyny do zadań komunalnych i pielęgnacji zieleni jesteśmy w stanie zaprezentować
        w dowolnym miejscu i terminie odpowiadającym potrzebom klienta. Chcemy mieć pewność, że
        wybór maszyny spełni oczekiwania, dlatego zachęcamy do umawiania się na bezpłatny
        niezobowiązujący pokaz lub odwiedzenie naszej firmy.

        Czy firma zapewnia wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne do sprzedawanych maszyn?

        Oczywiście! Zapewniamy wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne dla wszystkich oferowanych przez
        nas maszyn. Nasi mechanicy stale poszerzają swoją wiedzę merytoryczną w zakresie napraw podczas
        szkoleń organizowanych cyklicznie przez producentów w kraju i za granicą. Dzięki temu nasz serwis
        cieszy się szerokim zainteresowaniem.

        Czy mogę liczyć na pomoc w doborze odpowiedniej części?

        Nasz dział części zamiennych, posiadając wszelkie potrzebne katalogi, chętnie wspiera klientów w
        prawidłowym doborze odpowiedniej części. Aby było to możliwe wymagane są jedynie podstawowe
        dane o maszynie (w tym numer seryjny maszyny / silnika).

        Czy mogę przywieźć maszynę do serwisu?

        Maszynę można przywieźć do serwisu w godzinach pracy firmy: tj. od poniedziałku do czwartku
        między 8:00-16:00 oraz w piątek 8:00-14:00. Serwis stacjonarny zlokalizowany jest w budynku
        siedziby firmy, przy ulicy Bruszewskiej 20 w Warszawie (Białołęka). Zachęcamy jednak do
        wcześniejszego kontaktu celem omówienia zakresu naprawy za pomocą formularza „Zgłoszenie
        serwisowe” lub telefonicznie pod numerem 696 429 366.

        Czy mogę zlecić naprawę maszyny w miejscu jej stacjonowania?

        Biorąc pod uwagę potrzeby klientów, nasz serwis działa również mobilnie, zapewniając naprawę
        maszyny w miejscu jej stacjonowania. W celu umówienia serwisu mobilnego zwracamy się z prośbą o
        wypełnienie formularza „Zgłoszenie serwisowe” .

        Czy firma przeprowadza okresowe przeglądy maszyn?

        W celu zapewnienia właściwej trwałości i niezawodności sprzedawanych przez nas maszyn, zalecamy
        przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie z wytycznymi z dostarczonej wraz z maszyną
        instrukcji użytkowania. W przypadku nowych maszyn, przeprowadzanie regularnych przeglądów jest
        wymogiem utrzymania gwarancji.

        Czy istnieje możliwość zaoferowania silnika zamiennego?

        TAK, w ofercie posiadamy silniki zamienne. Aby sprawdzić ich dostępność, będziemy potrzebować
        zdjęcia tabliczki znamionowej obecnego silnika. Pomoże nam to zaoferować silnik zamienny lub
        dopasować podobny, spełniający oczekiwania klienta.

        Czy firma przeprowadza szkolenia z obsługi sprzedawanych maszyn?

        TAK, przeprowadzamy szkolenia z obsługi i konserwacji sprzedawanych przez nas maszyn. Podczas
        szkolenia skupiamy się na stronie praktycznej, przedstawiając pracę wszystkich najważniejszych
        elementów maszyny, jak również prawidłową konserwację, zapewniającą trwałość maszyny.

        Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych części?

        TAK, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych części po wcześniejszym uzgodnieniu.
        Płatność na miejscu możliwa jest za pomocą gotówki lub po przedpłacie.