Full logo

CIĄGNIKI SPECJALNE

SAUERBURGER
GRIP4 110

MOC

113 KM / 450Nm

DOPUSZCZALNY
NACISK NA OSIE

5000 kg

DOPUSZCZALNY
NACISK NA ZACZEP

2000 kg

DOPUSZCZALNY
NACISK NA OŚ
PRZEDNIĄ LUB
TYLNĄ

DOPUSZCZALNA
MASA CAŁKOWITA

KATALOG

POPROŚ O OFERTĘ

SAUERBURGER GRIP4 110

OPIS

Ciągnik górski GRIP 4 110 posiada najlepsze parametry oraz zaawansowaną konstrukcję, która zapewnia doskonałe możliwości jezdne w nierównym i pochyłym terenie – do 40° nachylenia.

Najważniejsze dane:

  • silnik Perkins 113 KM z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm
  • wydajność hydrauliki 120 l/min umożliwiająca pracę z dwoma dużymi przystawkami
  • solidna budowa – nacisk na oś przód/tył do 5 ton
  • piasty kół o średnicy 240 mm, z przekładnią planetarną
  • najlepiej wyciszona kabina: tylko 75 dB (A)
  • przegub wychylania przedniej osi umieszczony na wysokości 830 mm; wychylanie w zakresie 2 x 17°,
  • możliwość montowania kół 500.

Wydajny system chłodzenia zapewnia ciągłą pracę:

  • wlot powietrza znajduje się nad kabiną co sprawia, że powietrze jest czyste i najchłodniejsze
  • dodatkowy wydech w komorze silnika dzięki podciśnieniu wyrzuca gorące powietrze na zewnątrz
  • łatwo dostępna chłodnica, z możliwością zmiany kierunku nawiewu (automatycznie oraz ręcznie) zapewniają błyskawiczne czyszczenie

SAUERBURGER GRIP4 110

  • Hydrauliczne sterowanie wszystkich kół z czterema wariantami jazdy zapewniają bardzo dobrą zwrotność maszyny. Ciągnik górski GRIP 4 zasilany jest 113 – konnym, 4-cylindrowym silnikiem Perkinsa z turbodoładowaniem. Optymalny rozkład masy sprawia, że maszyna może bezproblemowo poruszać się po terenach płaskich, jak i o dużym kącie nachylenia.
  • 2-stopniowy hydrostatyczny napęd jezdny zapewnia optymalne przenoszenie mocy i poprzez płynną jazdę oraz zastosowanie wzdłużnego mechanizmu różnicowego dodatkowo chroni podłoże przed uszkodzeniem.
  • Ciągnik górski GRIP4 posiada 4 różne tryby jazdy. One zapewniają optymalny program jazdy dla każdego celu działania. Elektronika ciągnika steruje obrotami silnika w zależności od pożądanej mocy hydrostatyki napędu jazdy lub potrzebnej siły napędowej wałka przekaźnikowego ciągnika:
    • Prędkość pojazdu oraz wysokość obrotów silnika są sterowane nożnym pedałem gazu.
    • Sterowanie joystickiem w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą dźwigni sterującej.
    • Sterowanie joystickiem w ruchu ulicznym- obroty silnika są regulowane poprzez nożny pedał gazu a prędkość poprzez dźwignię jazdy.
    • Sterowanie pedałem jazdy w terenie- wysokość obrotów silnika i obrotów wałka przekaźnikowego jest ustawiana poprzez sterownik, a prędkość regulowana za pomocą nożnego pedału gazu.
  • Bardzo komfortowa kabina zapewnia operatorowi doskonałą widoczność w każdej sytuacji. Ponadto, obecność ramy ochronnej zapewnia kierowcy wysoki stopień bezpieczeństwa. Komputer z dużym wyświetlaczem dostarcza operatorowi wszelkich informacji.
  • Łatwiejsze sprzęganie urządzeń dzięki wyposażeniu ciągnika w trzypunktowy zaczep przedni i tylne szybkozłącze sprzęganie z wykorzystaniem przedniego lub tylnego układu hydraulicznego jest bardzo wygodne. Samoregulujący system Load sensing dodatkowo poprawia przyczepność oraz ułatwia poruszanie się po pochyłościach.
 
 

GALERIA

WIDEO

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.